sommarlov

hej älsklingar, Någon som är vaken? Nu har mina sömnproblem kommit tillbaka igen. Låg i sängen jättelänge och försökte somna men det gick inte sen ringde sebbo & Zingo så dom underhållde mig ett tag och nu har jag inget att göra. Har precis tagit på mig en body lotion som luktade as gått ! & Min kropp blev jättelen och fin. Kanske ska kolla på en film så jag har något att göra annars typ bara ligga i sängen och tjilla. 6 dagar kvar  puss sötnosar

tidsfördriv:

Dagens planer: sova, stan & fest
Dagens humör: jätteglad :)
Dagens drog: body lotion & min ipod
Dagens smink: mascara just nu
Dagens kläder:  String och linne (ska sova)
Dagens låt: Asso vi driver
Dagens saknad: caroline bästis
Dagens vill ha: En serilös kille & Mjukisbyxor
Dagens köp: coca cola, tuggummi. Ett Linne. Inget mera
Dagens måste: Försöka sova
Dagens tråkigaste: vakna tidigt.
Dagens roligaste: Fest och fint väder!
Dagens kärlek: Kanske får känslor för en kille.

Kommentarer
» Amanda

Svar: Tack så jättemycket! :)

2009-08-10 // 02:18:06
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback