viktoria´s kväll :)

hej alla sötnosar där ute, saknat mig idag ? klart ni har.
Vaknade vid  7 idag för jag hade en väldigt konstig dröm om en barndomskompis och lite andra grejer. inte roligt så kunde inte somna om. Gick upp och gjorde frukost och solade lite på gräsmattan sen drog jag och träffade david vid 11 typ. Var på lite olika ställen bland annat "lindholsbadet" med några och sedan träffade vi josefine och frida vid skavlöten. Det var jättesoligt ute men helt plötsligt började det regna som fan ! helt cepe så vi drog hem till Adde och var där hela kvällen Käkade pizza också. Juste han har värsta coola tv´n/datan, Det är skit stor så man kan ligga i sängen och vara inne på msn typ, lite härligt allså. Hans mamma kom med jättemycket godis och coca cola åt oss så vi satte på en film och myste. Läskigaste filmen jag någonsin sätt jag skojjar inte! jag blev så jävla rädd, sen när jag skulle hem fick jag ringa min pappa så han skulle hämta mig från Adde. & snäll som han är gjorde han det. Annars hade jag typ blivit våldtagen eller jagad av monster i skogen. aja seriöst ni borde se filmen. kommer inte ihåg vad den heter men kan kolla det snart. Den handlar om två killar som är syskon och så ska dom någonstans och köper en radio typ som man kan prata i i bilen och så händer det massa grejer och dom driver med en kille som är hulken typ sen ska han döda dom och förföljer dom på massa konstiga sätt och den slutar helt cepe tjejen sitter fasttejpad i nummer 17 på ett motel och ena killen har en järngrej i benet och kan inte hjälpa någon sen kör han i hjäl sig asso mördaren eller sykopatet eller vad det är som har försökt döda dom med en lastbil och massa olika grejer. helt cepe :s Någon som sett filmen?. Asso jag vet jag förklarar sämst. Så ni ska nog kolla på den istället men jag lovar er ni kommer inte våga sova sen fast den är väldigt bra just det den heter typ roy ride.
Det känns som om det varit en väldigt lång dag så jag borde hoppa i sängen. Har varit lite fittig emot en speciell kille också. Känns inte så bra eftersom jag är det hela tiden  typ. jag är ingen ängel men jag lovar jag ska vara bättre emot dig för det är du värd och du vet vem du är. Älskar dig och allt ska bli bäst jag lovar
Just nu sitter jag i soffan med hårinpackning i och ett glas oboy, kan det bli bättre? jag det kan det nog men det är mysigt. Kanske ska kolla på samma film som jag gör varje dag. Har sett det minst 20 gånger sen jag kom hem från Egpyen. Sen ska alla vara så dryga på msn speciellt axel haha förlåt axel men du skriver hela tiden och bara ointreesanta saker (a) Ibland är du rolig men inte just nu så hejdå med dig. haha känns som vicy börjar bli lite övertrött. Jag har kommit på en sak också. Jag vill alltid ha den killen som jag inte kan få. Är det så för alla? Alla killar som skriver hela tiden, som är lätta att få och bara vill ha sex  lixom dom kastar jag på dirrekten assååå killar jag blir fuckad!.Helt seriöst kommer jag någonsin hitta den rätta som älskar mig? Vill ju lixom ha en kille som bara är min och inte alla andras också. Killen ska vara svårfångad helt enkelt men det finns ju ingen sådan kille. ingen perfekt. Sen säger adde typ att jag är fin och kan säkert få 80% av alla killar i täby.  inte för jag tror det med haha jag vill ju bara ha en kille. :/  Jag hållde ju på med typ alla killer förut vem som hälst blev kallad player minst 10 gånger om dagen. Men jag har förendrats och det vet alla som kännde mig 07 08 typ. När jag börjar gilla en kille och har särat på benen för halva sverige redan då är jag ju inte speciell för honom och det äcklar mig som fan !  & alla killar som är så ocskså. Haha förlåt för att jag är cepe var bara tvungen att skriva av mig lite för allt känns så himla meningslöst just nu.Exakt allting Adde däremot är en väldigt söt och snäll kille inte för att jag känner honom(inte samma Adde som jag var med idag) Har träffat honom några gånger men han är inte som alla andra det märker jag dirrekt. puss på dig ! haha men godnatt nu / Viktoria

stora tv´n/Datan . Jag älskar den fan !

Kommentarer
» nicole

nu kan man börja rösta på veckans blogg, så se till att det är just DU som får mest röster. lycka till och må bästa bloggaren vinna!

2009-08-07 // 00:02:53
URL: http://nicolewallin.blogg.se/
» - H*

- vilken bok!

2009-08-07 // 00:06:52
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback