sommarlov

godmorgon eller något allesammans ! Jag har varit vaken ett tag. Caroline väkte mig nämligen vid halv 10. Men låg i sängen till 11 sen gick jag och åt frukost. sommaren är verkligen slut nu. Eller det känns som det. om man har tjocktröja på kvällen fryser man lixom och på dagen är det inte ens lite sol. & flera går redan runt med tjockajackor på kvällarna. fan jag vill inte ha vinter! och om bara några dagar är det skola igen.verkligen inte taggad. Ser ni föresten att designen är lite annorlunda ? bara lite mera redigeringar sen är den nog klar! Idag skulle jag egentligen åka till stan men jag vet inte om jag pallar. caroline har smittat mig så nu är jag också sjuk och har tänkt att vara inne hela dagen idag. Ikväll ska jag sova hos bästisen kanske och vi ska göra lite grejor. alltid lika kul ! Men jag måste vila upp mig och äta alvedon så känner jag mig bättre sen. Imorgon blir det stan Eller kista med caroline. & sen tänkte vi äta på resturang på kvällen så här i slutet på sommarlovet. lite mysigt eller hur?. Nu ska jag kolla på en film och dricka vitaminer och ta en alvedon. hoppas jag kan gå ut ikväll! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback