Gästbloggare David & Adde

Hej! Det är adde som skriver sötnosar, jag har kollat på film med kompisarna idag, har har haft det riktigt mysigt! Nu ska vi kolla på flera skräckisar, det är riktigt läskigt! Kommer inte kunna sova inatt. Kära läsare! Idag har min syster lagat mat till mig.Det var gått.SEdan har mina kompisar David& Viktoria Badat i min bubbelpool . Det var Dunder kul. puss puss alla sötisar Fortsätt läsa denna blogg. Vet att ni älskar mig ! Mjaaaoooou puss och smek Adde lek



Hej David hära! jag hatar min blogg ska alldrig mera skirva här för den på minner om skolan!!!!!!! fasdjäg<sdägjsgäjgäjsg¨sjigp' Och jag kan inte stava till aldrig. Idag har jag badad i bubbelpool med viktoria.Det var fränt! Jag har lärt mig att simma också utan armpuffarna ;) Visst är jag fin i min mössa? pussssss och knull dunder pull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback