första skoldagen !

Då var första skoldagen avklarad. vaknade vid 6 för att inte försova mig, sminkade mig & åt en god frukost och kännde mig lite bättre faktiskt med förkylningen och tog sedan bussen och träffade sara. vi träffade bergs sen och var ute en stund innan skolan började som var vid 9. Alla skulle samlas i teatern och det var ganska många och många som jag kännde eller visste vilka det var, dom ropade upp namnen och det var läskigt ! men det gick bra sen fick vi träffa våra mentorer och våran klass, 28 tjejer och 5 killar i våran klass typ :o herregud säger jag bara. men alla var typ snälla och så ? slutade vid 1 redan. men i morgon börjar jag 20 över 8 och slutar typ tre. :/  
Efter skolan var jag med sara och sara och sedan bestämde jag mig för att jag ville pierca mig i naveln. men jag har redan i naveln men gjorde där nere också idag, så som sara och en till sara har. det gjorde skit ont ! jag var jätterädd låg typ i sängen i 20 minuter innan jag vågade, men det gjorde inte ont när det gjordes men efter åt ! och det gör lite ont nu med faktiskt. Ni kanske kan få se en film imorgon när jag piercar mig. inte för att den blev så bra men endå.håller på och ladda ipoden och sedan blir det hoppa i sängen måste gå upp tidigae imorgon ! kanske smsar lite innan jag somnar men godnatt allesammans ! :)

puss puss / V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback