GrönaLund

Igår va jag på gröna lund med sara jonny habib hannah(hypnotiserad) erika egzon och carro som vi träffade ibland. & vi träffade maria och henns syskon också Det var as kul jag & sara vann en stor kexchoklad :d och vi åkte den här nya grejen insane , as läskig sara började typ gråta och jag bet mig i tungan så jag började blöda :p haha vi fick stå i kö i typ 2 timmar men det var lätt värt det. bästa attraktionen på grönan ju, det var bara jag sara jonny och habib som åkte den alla andra banga (egzon sa att han mådde illa) han va rädd haha lovar  :p  Lustiga huset var fett roligt också vi tappade bort jonny i en tunnel och i speglarna hahah,  Det dåliga var att det var lång kö till allting. i början det var 5000 pers som skulle in fast vi gick till maria och dom och kom in efter 3 minuter :p och habib typ smet in :p
Efter grönalund drog jag till en sur pojkvänn och va med han snabbt och sen gick hem och somnade på direkten var as yr och jättetrött
A det finns inte så mycket mer att säga det var ASA roligt på grönan. alla som inte vågar åka den nya, gör det ändå . as rolig! <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback