Bästis

Jag ska vara med caroline ikväll för hannah har inte ringt mig som hon sa. det går ju inte att smsa henne hon har ingen mobil. jag och bästis ska dra till visinge lite senare och köpa godis och läst till ikväll kanske träffa christofer en snabbis om vi pallar.  sen ikväll blir det mys med bästis. kolla film och sånt , älskar det & inatt kanske vi ska tälta! , tror ni det kommer bli kallt haha det tror jag? haha vi får se om vi gör det eller inte, imorgon ska vi gå upp tidigt och köpa smink, hårfärg och kläder. hejdå bloggen me love you
 
klicka här för att komma till min älskling's blogg!

Kommentarer
» Anonym

älskling, varför svarar du inte elr har du stängt av mobilen / hanna

2009-04-24 // 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback