22.31

hej bloggen ! det var länge sen . förlåt men jag har inte orkat skriva. igår var vi ju på hiphop saken i vallentuna. det var ganska tråkigt i början sen blev det lite roligare. och på vägen hem höll jag och caroline på att dö. vi hade inga jackor ! jag snackade lite med johannes igår också. :p och skulle egentligen träffat honom idag men han ville inte eller kunde inte. så jag var med hannah och line istället. vi var hemma hos hannah och sen i centrum och träffade jonny, malki ralle och alla andra. eller vi satt typ bara inne på grillen och snackade med ramiro och ehgosn vad alla hette i mellan namn haha , sen begravde vi en rolig sak. som va vit och gul. hahahah . förlåt. juste jag har ätit vofflor två gånger idag också. först till frukost med caroline. sen hemma hos hannah till lunch :p nu ska jag duscha och plugga . jag har riktigt mycket läxor. <3 puss puss älskar dig hannah !!! mäst


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback