15.55

hej bloggen! Idag vaknade jag typ klockan 10 så jag orkade inte gå till skolan. Nu är jag med bästis vi lyssnar på stoffes nya låt och hon pluggar lite spanska. sen ska vi ut <3
Inatt somnade jag unegefär klockan 3, det gick verkligen inte att somna jag låg och tänkte på johannes. Han har blivit cepe igen, jag ska ju till grönalund på söndag med hannah, sara pillo och jennifer. men han gillar inte det. och OM jag går till grönan säger han att han ska träffa tjejer typ ta hem dom och allting. typ izza hans ex. han frågar lixom om han får strula med andra tjejer ?& att han inte kommer träffa mig på ett tag typ mer än en vecka och han kommer inte skriva hjärtan till mig och säkert mycket mer han kommer göra. bara för att jag ska till grönalund, Förlåt johannes för jag skriver hur bra (dåligt) du behandlar mig. & jag försöker att vara inte dryg tillbaka men det är inte så lätt. om det var någon annan kille skulle jag gjort slut med honom på direkten. men det går inte. spelar ingen roll om jag bryr mig längre.

Kommentarer
» Anonym

kasta killen !

2009-04-22 // 17:28:39
» Anonym

vilken hora till kille asso

2009-04-22 // 18:04:24
» han vet vem

jag har haft sex med din kille!

2009-04-24 // 12:38:15
» vicy

roligt för dig då ;)

2009-04-24 // 13:42:13
URL: http://jagevicyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback