läskigate drömmen

inatt drömde jag as läskig drömm den började med att min brorsas tjej som heter fransiska (deras barn är snart 2 månader och heter nathaile).. hon blev mördad av ngn fast det vr typ ingen polis som letade eller ngt det var bara typ spioner å sånt, så jag och mamma åka runt fram och tillbaka mellan tre ställen och samlade dna, och bevis.. hah som var ägg..två mobile.. blod och sånt. SJUK DRÖMM.... alla tyckte jag var as bra som nästamn hittade mördaren och bebisen.. sen en morgon när ja vaknar i mammas säng  typ mördar hon mig och säger att det avr jag som mördade fransiska fast det inte ens var det :S min syrra mörda mej typ med. sen stog jag i min dörr o mamam i sin typ 10 meter ifrån varandra så typ kastade hon nålar som gick igenom min kropp och ut igen det gjorde skit ont :S sen helt plötsligt ringer det på dörren och det är fransiska som har blivit en annan person eller hon e samma man pratar som ett cp typ :S och ser konstig ut..  så åker vi typ till hennes ex å fikar då berettar hon typ att nathalie har klarat sej själv å ammat av sej själv sen vr hon på sjukhuset ch dom ville inte fettsuga henne för hon hade fin mage :S .. assso konstigaste drömmen jag svär... FYFAN vad läskigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback