haha XD

fredag 22 feb

Välj månaden (numret) du är född i:


1: Jag gifte mig med
2: Jag kastade rutten frukt
3: jag fick barn med                           
4: Jag blowade
5: Jag drömmer om
6: Jag strulade med
7: jag satte mig och mosade
8: Jag svalde
9: Jag blev narslagen av
10: Jag blev av med rövskulden med

11: Jag hade sex med
12: Jag vattnade blommor med


Välj datumet du är född på:


01: din brorsa
02: En älg
03: En uteliggare
04: en playmate
05: En Flata
06: En präst
07: en hallick
08: En wanna be
09: en hypokondriker
10: en finnig tonåring
11: värsta biffen
12: TOKFIN@
13: En huligan
14: En hårsprays flaska
15: En senil gubbe
16: En polis
17: En ank-trut
18: En dum brunett
19: din bästa kompis
20: En fjååårtiiiizz
21: Ett lik
22: en hora
23: en utväcklings störd
24: En bög
25: den jag hatar mest i världen
26: en brat
27: en anorektiker
28: bisexuell fjällko
29: en pedofil
30: En Blatte
31: En bebis


Välj färgen på tröjan du har på dig.

Rosa: För att jag hade så jävla bråttom efter tåget!
Vit: För att jag älskar att göra de!
Svart: För att de fanns inte ens kidney!! 
Röd: För att de passade min image
Blå: För att jag vill ha högre status
Lila: För att min kompis sa att de va coolt
Grå: För att alla är mkt snyggare än mig!
Annan: För att alla säger att jag är så himmla lik en björn!
Grön: För att jag hade as tråkigt
Orange: För att jag är en massmördare
Turkos: För att ville att du skulle va me på mitt snöbolls krig men sa nej!
Gul: För att jag va sur, hade inte kunnat sovit inatt...
Brun: För att jag är sämst på bortförklaringar
Ingen tröja: För att jag är kåt
Fler färgad: för att ja blev tvungen att "ställa upp för laget"
Randig: För att jag e så himmla lycklig!
Märkes tröja(över 1000) : För att jag vill att folk ska tro att jag e rik :)

Vicy: jag svalde en polis för jag vill ha högre status

skriv vad ni fick ?
/alla älskar vicy


Kommentarer
» Jenn

jag svalde en utvecklings störd för jag vill ha högre status xD

2008-10-09 // 08:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback