2 september 2008

kan ksiten bli värre, ja ahr horrykte över hela världen har ja märkt kan typ itne gå ujt eller vara med ngn alla hatar mej. bytte tillbaka till vallatorpsskolan idag ja gick där för 3 år sen, trodde det skulle blir bra. men det första man får höra är:
2008-09-02 18:22:36 vicy ': det är många som snackar om mitt horrykte i 9a typ väll?
2008-09-02 18:23:34 ' emma : ah eller alltså hela skolan typ ..
2008-09-02 18:23:50 ' emma : det är inte bara vi i 9a ..
2008-09-02 18:24:02 ' emma : 9c 9d och alla andra klasser också .
så nu det ända ja gör e typ att vara ledsen , asso ingen kan förstå hur det känns när alla ringer med dolt nummer och säger typ: din jävla fitta hur kunde du, du vågar inte gå utanför diitt hus, vrf skickade du bilderna, äckel,vågar du inte komma till skolan, byt skola ingne vill ha dej här, slampa å massa annat SKIT. och sen min mamma vet också om det, att jag skickade nakenbilder på mig för att få sprit :S shiet vad hon borde skämmas förlåt mamma, men nu är det kört vi bråkar ja vill itne gå i ngn skola ja kmr typ få flyytta.. tur att ja har ngra vänner som bryr sej, caroline,sara,ralle,markus,hannah,sofia, mm är så jävla glad att ni stöttar när alla andra sviker.,kommer det här ngnsin få sitt slut ? tillövrigt ha rjag idag vart med lillsara bråkade med ngn tjej som hade snackat skit om sara, sen var jag med ralle o kim hemma hos ralle. (lite privat,menja blev av med oskluden igår) hihi på ett källargolv, det var misslyckat ! sen har jag itne gjort då mkt annat idag! imorogn ska ja vara med caroline och på fredag ska ja vara med masa å ha kul o skita i allt knas ! men nu vet ni lite av vad som händer i mitt liv nu. :/ /ledsen vicy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback