caroline wiman

 -since 1995 hur skulle jag kunna klara mig utan dig? jag har känt dig i 13 och ett halvt år ! ett liv utan dig är inte värt att leva. jag behöver dig helt enkelt. orkar inte sitta och skriva en lång text för du vet att du betyder så mycket mer en bara bokstäver. ! jag gör allt för dig lillasyster. du kan ringa mig när du vill jag ställer uåå för dig till 1000000 procent jag lovar !. såå många minnen vi har sen vi var små ! och många fler kommer det att bli.. jag har som roligast när jag är med dig. vi hittar alltid på konstiga saker :) men jag orkar inte skriva en lång text för det går inte att beskriva hur mycket du betyder för mig. JAG ÄLSKAR DEJ LILLASYSTER, från vaggan till graven

Kommentarer
» caroline

jag älskar dej med bästis, hand i hand livet ut <333333333

2008-10-23 // 18:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback