28 oktober / linser & gårdagen

igår han jag inte skriva så mkt för jag skulle gå upp klockan 9 och åk aitll stan men det blev inte rikgtigt så hah . 10 stod elias utanför mitt hus med sin moppe och jag låg fortf och sov menjag satte bara på mgi ngt och sen åkte vi til lvisinge och mötte caroline.. sen vidare med tåget till stan, jag skulle köpa linser och vi åkte till tensta för att göra det för det är billigare och jag vet var det finns där, sen käkade vi på rinlebygrillen :) mums. asso det käns fan som man är utomlands när man är i tensta .. itne än ända svensk :) sen köpte jag örhängen och smink också .. sen åkte vi hem igen. .och nu har jag blå ögon.. mkt finare än mina bruna ! jag hatar bruna ögon :) sen klockan tre åkte jag till jonny :) det var gårdagen... bloggar mera sen.. pusss o juste jag hat fått caroline att börja blogga igen heheh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback