24 oktober / morgon

jag har ont i magen ! vet inte vrf men det kanske är för jag ahr ett tajt sidenband på mig mage xd. idag var jag i skolan från 8 till 9 och gjorde ett prov :) det var rätt svårt. snart ska jag hem till jessica vi ska fixa oss å sånt. sen ska vi ut och festa.. det är LOOOOOOOOOOOOOOV :D !!!! wiiieeeeee om ngn vill vara med oss och alla andra ikväll och ha det as roligt är det bara att slå en pling, 0738988266


Dagens humör: glad
Dagens borde: gå i skolan
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens klädsel: ljus gul&blå jeans, vitt linne, sidenband och vit/svart adidaströja
Dagens planer: vara ute (:
Dagens materiella vill ha: mat, sen vill jag ha jonny här
Dagens längtan: saknar jonny :'(
Dagens fundering: varför är det så kallt i mitt hus?:O

Dagens beroende: mobilen
Dagens tråkigaste: att vakna tidigt i morse
Dagens personer: framförallt: jessica, elias, johannes,hannah, jonny(h)
Dagens irritation: mitt sidenband !
Dagens låt: kaggen-dont fuck with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback