vanlig dag i skolan

image3

(jag saknar han på bilden så fucking mycket) ! </3
shulelululluuu <3 idag har det varit en vanlig och varm dag! jag vakande klockan 11 idag så det blev ingen skola idag heller..  :/ som ni vet så hatar ja ju ralle numera.. och idag när ja skulle träffa sara utanför hennes skola.. jo vem ere som e med, ralle kim, karim alla dom som ja hatar.. domkalla mej ketchup :/ för det som hände i söndags.. menmen ja lever vidare ! sen drog vi ner till centrum typ ja sara bergs victoriq floshoe och massa mera.. träfafr karim kim ralle å alla domigen ! vi börjar bråka lite hahah fett kul . :)sen ha ja å sara mest åkt runt med moppen idag käkat pizza och bara haft det najs ! .. snart är skolan slut ja läängtar ! nu ska ja snart gå och sova så ja kanske hinner med att vakna å gå till skolanimorgon ! älsakr alla mina kompisar .. pluss förlåt mamma för jag är som jag är.. fattar att du tycker jag är jobbig och blir ledsen och besviken, men ja ska ändra på mej.. :/ <33333
puss på alla sötnosiga !
victoriq <3 vicyy föralltid !!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback