sommarvärme

idag var jag faktikst i skolan på två lektioner :/
ganska okej men ändå ja hatar skolan !en vacker dag ska ja skjuta rektorn som är dum i huvet !! efter lunch drog jag med bergs och floshoe till bällsta och kollade på match skolDM, alla tjejer SÖÖÖG, å så klart var ralle å alla där :( tur att jag har alla mina underbara vänner som stöttar mej, ta åt er tjejer,,, erikafredlund, josefinew, victorialj,saraedström med flera! nii är värda allt ! haha jusste idag hade vi typ middag med klassen ,. ganska roligt faktiskt.. imorogn ska jag åka till mitt land och vara dör i en elelr två dagar, ja ska på student! såå imorogn blir detr ingen skola igen ! sooft (: när ja komemr hem igen ska ja krökkkaaa soom fan ! mamma o pappa ska till tyskland så ja har FF ;) det finnssåå många personer ja stör mej på jusst nu, !!! men det ska ja skita i å bara leva livet det är sommarlov snart !! idag var ja också med erik och calle, och vicy såkalrt hon e kär i calle trorr ja ;) heheh erik är fett pervers bara så alla vet .. §§idag var det riktigt varmt ute så ja ahde på mej shooorts ;) men nuu orkar ja inte skriva mere..
vi hörs ses åå såå ha det bra allesammans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback