mysdag

hejsaaan alla sötnosiga.
ja somnade tillslut  igår .. vid 4 hihi sen vaknade jag klockan 12 fast jag ställde klockan på 10, sen vid 1 gick jag till para det tog unegefär 15 min.. (: vi satt vid datan och jag klippte hans hår det var roligt, det blev skiit snyggt faktiskt (: jag e stolt.. sen kom mamma och hämtade mej vi skulle nämligen till ikea och köpa en soffa. nu är jag hemma och ska snart sätte ihop bäddsoffan, sen kanske parsoa ska sova här. egentligen skulle jag sova hoss palle idag, men hans pappa är cp ja får typ inte för palle har moppe och han för itne skjutsa men sen hade han gjort det ändåå och hans föreldrar märkte, därför fick jag itne sova där... sajjk ! hans pappa är galen palle fick en veckas utegångsförbud för han rökte en cigg, sen typ 2 månaders utegångsförbud för han drack.. PALLA ja skulle aldrig klara av att ha han som pappa,, tur att inte min mamma elr pappa e såå (: jaa skriver lite mera sen, får nu ska jag planerxa dircka d sara, vi ska juu kröka och hon ska fixa dircka i turkiet, perfekt 
see you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback