ingen skola idag heller !

ojojoj vad jag är busig idag är jag inte i skolan hahah, det började med att jag försov mig sen hittade jag inga kläder och jag blev på fett dåligt humör! sen pallar jag inte se mina fula lärare tur att jag slipper det snart. i alla falll så sitter jag här vid datorn och väntar på att sara ska ringa mig. vi ska nämligen dra till stan lite senare idag och käka på donken och blii tjocka (: idag är det också riktigt varmt ute jag vet inte vad ja ska ha på mig .. jag måste köpa nya kläder! om 11 dagar är det sommarlov guud vad ja längtar. jag ska bara chilla och vara med kompisar och såklart bada ! föresten så badade jag igår. fast det var inte meningen det var nämligen så att jag och några grillade på ett berg typ vid en liten sjö, helt plötsligt blev jag ner sprutade i ketchup och blev isläängd ! fuckk dom assoo jag var tvungen att åka tåg i bh och trosor. ^^
jag vill bara säga en annan sak också, förlåt caroline wiman för jag har varit en dålig persson på senaste tiden jag saknar alla minnena med dej vi har ju känt varandra i 14 år ! vi träffas aldrig längre,
jag vill att allt ska bli som förut..</3 bigsis ? lillsis föralltid? vare inte så ?

men nu ska jag inte skriva mera idag ! njuuut av sommaren alla sötnosiga

 pussohejSMEKmej! / eran vicyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback