Kunde inte sova :(



asso jag kan inte sova ! jag vet seriöst inte vad ja ska göra för att bli trött, jag provade att gå och lägga mej men det funkade inte, jag längtar tills lite senare idag, jag ska nämligen klippa lil-para :D fett kul (: men jag skaa faktiskt göra fint .. hihihi jag e wannabe frisör, nu är det unegefär fyra dygn tills sara kommer hem, fan vad jag längtar ! jag har samlat ihop typ 300 så vi kan kröka och ha det mys när hon kommer hem ... wihiiie <3 och jag är fett glad för det värkar lite som om ralle typ saknar mig eller iallafall vill vara min kompis , det känns fett bra. (: när man intekan sova kanske det funakr att göra sånna här listor ni vet nog vad jag menar,, såå här kommer lite om mej .. puss å heeej


Vilket land kommer du ifrån? : sverige och england
Din mobiltelefon? : samsung, lg, sony eriksson jag har olika
Låt just nu? : fest hos mig -Kick
CD I stereon? : jag har ingen stereo :s
Är du sexig? : absolut
Antal timmar sömn inatt? : 7 och en halv, sen sov jag på dagen^
Vem är snyggast? : ralle ofc
Vem vet mest om dig? : lillsara, victoriq , hejcaroline
Vad vill du ha just nu? : en pojkvän (a)
Höger eller vänsterhänt? : höger

Språk: svenska engelska spanska
Vilka sjukdomar har du? : inga tror jag ^
Ditt mål i livet? : eh, jag vet inte
Sängdags: snart, hoppas att jag sover vid 3 unegefär
Fobier? : ensamhet
Känner du en snygg kille? : jaapp ^ måånga
Har du körkort? : naaaj ;)
Brukar du svara på kontaktannonser? : hah nej
Åsikt om jultomten: tjock gubbe med skägg :)
Äger du några vapen? : neej
Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? : hmm, bra fråga.. vet inte
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? : om jag blev en kille, oliver
Pepsi eller Coca-cola? : coca cola
McDonalds eller Burger king? : mc donalds (aaa)
Mjölk i kaffet? : blää , jag hatar kaffe
Svär du? : jaao hela tiden
Sjunger du? : ja, när ingen hör haha (a)
Duschar du dagligen? : absolut, måste ju vara ren
Har du varit kär? : jaaapp hela tiden
Vill du gå på högskola? : vet inte
Vill du gifta dig? : kanske ;)
Är du hälsogeek? : jag försöker x'D
Kommer du överens med dina föräldrar? : typ .. aldrig
Vad vill du arbeta med när du blir stor? : ingen aning

Din hårfärg och friyr? : ljust, väldigt ljust och axellångt och lite läängre
Skorna du hade på dig idag? : svarta skor
Kläderna du har på dig idag? : mjukisar och en tjocktröjja
Favoritfärg på kläder? : svart, vit typ.. sen flera färger
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?: shoooorts och klänningar !
Hur mycket köper du kläder för varje månad? : olika, men kanske runt 500 till 1000
Skolväska just nu? : skolväska ? :S
Har du rosa-kamouflage kläder? : haha , nej
Tatueringar du har? : ingen
Piercingar du har? : 6 i öronen, snart naveln (:
Har du glasögon? : neej
Randigt, rutigt eller blommigt? : randigt
Favoritårstid? : sommaaaar <3
Favoritmat och dryck? : cola, oboy, pannkakor, kött medmera
Favorutdjur? : hmm katt kanske
Favoritparfym? : paris hilton, britney spears, mm
Favoritprogram? : greys anatomy mm
Favoritämne i skolan? : fuck skolan
Favoritsysselsättning? : kompisar
Favoritartist/grupp? : typ jättemånga
Chocklad eller vaniljglass? : choklad ;)
Gillar du när det åskar? : ibland är det kul (a) men för det mesta är det läskigt
När ska du festa nästa gång? : snart, <3 när sara kmr hem
Vad köpte du senast? : jeans tröja och troser i klädväg, annars tuggumii och en mer :D
Hur mycket pengar har du? : 300kr typ
Hur svarar du i telefonen hemma? : hallå, hej .. ellr ngt sånt presenterar mejinte.. *oförskämmd*
Hur svarar du i mobilen? : det beror på vem det är
Vem ringde du senast? : pappa
Senast kramat? : caroline eller mamma
Senast pussat? : karim elr vi strula, senast puss... hm rob
Senast hånglat med? : karim, ralle
Sov du ensam inatt? : nej med caroline :D
Vem sov du hos senast? : caroline
Vem sov hos dig senast? : carro.. hihihi
Varit på dejt den senaste månaden? : absolut, ja gillar boooyz
Ätit sushi den senaste månaden? : nehj !
Blivit slagen den senaste månaden? : såklart ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback