28/6

heejsan bloogiish, det känns som jätte länge sen ja skrev fast det var igår haha :D heh igår sov jag hos palle, vi hade inte så kul faktiskt eller vi såg på tre filmer, ja somnade under en.. sen mit ti natten tänkte vi gåå ut å rida på hans mammas hästar haha sajjk, fast vi gjorde inte det :D jaa somnade och vakna vid ett :D sen idag har ja varit med para med flera.. ja sa til para att ja inte gilla han som mer en kompis han blev lite ledsen ..:( på kvällen var ja med calle alex och dagge, vi rökte vattenpipa och hade det myys, (jag betalde) åhh nuu e jag inte rik.. ja ahr typ 10 kronor.. ska tigga  lite av mamma imorgo;) imorgon ska ja åka till mitt land med caroline, jipppiiieee !!! haha och omen dyygn kommer sara hem.jag e skiit trött så ja skriver mer imorgon eler övermorgon,, puss åå hej alla glaada :D imorgon ska ju jaa som sagt till landet, RIING <333 0700372423


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback