knasig natt

godmorgon, igår var jag o caroline i vtuna med masssa folk.. hm inte så lyckat.. vid 12 typ satt jag caroo o ralle vid tåget. då kom typ en gammalgubbe och börja snacka med oss han va typ norsk och SKIT konstig sen spela han gitarr å sa att ja avr snygg å bjöd oss på dextrosoool.. asso han var skit konstig sen berätta han massa konstiga saker. sen en timme senare typ ville han att vi skulle följa med han hem och dricka vin.. så vi började gå.. sen ibland stannade han upp och trodde typ att vi skulle slå ner han.. hahah sen kom det en bil han baa GÖÖM ER dom kmr ta dej ja vet det.. han va skit konstig.. men sen gick vi hem till ralle o trodde vi skulle sova där. men nejnej halv 2 blev vi utslängda sen kom hans mamma ut å lacckade rööv å ba draa ja ska ringa din pappa.. så vi gick å la oss på gräset en bit bort men sen kom hon dit å ba har ni inte kommit längre.. hon va fettt läskig asso ralle ska få spö! så vi gick till en lekplats och sov på marken. inte så skönt faktiskt men vid 4 gick vi till vallentuna o väntade på busen å när den kom åket vi hem till carro och sov i hennes tält sen vid 9 typ hörde vi hennes föreldrar så vi sprang ut å in på ngns tomt sen hem till mej. men då avr ju mina päron hemma å vi var tvängen att vänta i min skog tills dom dragit. assso knaaas men nu är vi hemma isaf.. men ralels pappa smsade carro å bara ni ska gå hem till ralles mamma idag å be om ursäkt ananrs ringer vi era föreldrar.. fett läskigt juu ! men nu sska vi käkka.. PUUUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback