gammal text
det finns en kille jag skulle kunna dö för, jag älskar honom värkligen mer en allt men jag vet inte om det kommer funka mellan oss, för vi bråkar jättemycket det kanske är mitt fel men jag vet inte hur ja ska göra när jag är med han för jag älskar han så fucking jävla mycket! hällst av allt så vill jag att det bara ska vara han och jag föralltid jag skiter i hur många andra som gillar han.vi har inte kännt varandra så länge, eller typ 3 och en halv månad, den tiden har varit det bässta i hela mitt liv, första gången jag såg han tänkte jag shit vilken kattig kille och jag har gillat han sen den dagen.  jag lämnade nästan alla mina gamla kompisar för att få vara med han. jag vet jag är inte den bästa flickvännen men du är värkligen perfekt det finns inte någonting som kan beskriva hur myycket du du betyder för mig jag älskar dej så jävla mycket, jag kan vara fett dryg å så ibland men det kan du också, visst ?(a) jag har varit nära på att lämna han för småsaker men det kommer aldrig hända igen,men jag tror inte han kommer palla det här mera snart för det verkar som han inte gillar mig längre. så varje dag går jag runt och hoppas att det inte är den här dagen det kommer ta slut. han är lixom den ända jag tänker på hela tiden det är han jag vill ha jag vet fan inte vad ja skulle göra om han inte fanns, det finns ingen som du jag har aldrig älskat någon så här mycket. jag säger inte bara allt det här jag menar det värkligen,du får tro vad du vill,och snart åker du bort kanske , i en hel vecka? vafan ska jag göra jag kommer sakan dej så jag dör jag driver inte! jag kommer fan bara gå runt och längta tills du kommer hem. det kommer fan aldrig gå. jag kan säga att jag älsakr dej tusen gågner men du kommer fan aldirg förstå hur mycket du betyder! ingen förstår det och du är värd mycket bättre än mig det vet du själv. mitt liv är fan sämst men alltid när jag är med dej så blir man fett glad? bara man kollar på dej och du ler så där gulligt så som du alltid gör<3.. jag lovar jag ska göra allt för att det ska bli vi två som jag sa första gången jag smsade med dig(: du är värkligen allt jag vill ha, du gör mitt liv helt perfekt. varje sekund jag inte är med han så saknar jag han skjuukt mycket. jag tror inte han känner samma sak som mig men jag skulle inte klara mej utan dig, jag kommer aldrig lämna dej. men lämnar du mig lämnar jag seriöst allt. du är min luft så även om det kanske inte blir vi två så kommer jag alltid att älska dej skit mycket och jag vill iallfall att vi ska vara kompisar om det kommer gå men jag tror inte det för jag kommer inte kunna kolla på dej då utan att sakna dig. hällst vill jag att du bara ska vara min. jag kan göra allt för dej! fast jag kanske inte visar hur mycket jag älskar dej men jag vet fan inte vad jag ska göra allt fuckar sig bara hela tiden. men bara så du vet jag skulle kunna göra exakt allt för dej jag vill att du ska må skit bra även fast du kanske inte gör det jusst nu. du säger ingenting till mig om ditt liv men du rymmer hela tiden. alla är oroliga för dej du värkar inte fårstå det och jag vet seriöst inte vad jag ska göra så du mår bättre jag kan typ inte sova på nätterna om jag inte vet vart du är någonstans och du kanske tycker jag är fett jobbig? men bara så du vet så jag kommer alltid finnas här för dig, allt för dig rasmus ziden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback