allt e knas

nu sitter jag här och väntar på min syrra, hon ska nämligen komma hit och äta middag, sen ska hon typ ta med mig hem till sig så jag inte får träffa mina kompisar, kan dom göra så ! NEJ.. min mamma är galen men som tur är är hon på landet. men om hon skulle komma hem skulle hon typ döda mig. assso hon hotar lixom att döda mina kompisar typ, men jag ska ringa polisen ! så här kan jag ju inte ha det !  men imorgon ska jag iaf åka med min syster till göteborg för saras skulle, så inte min mamma dödar henne ! men jag vill inte åka till gbg heller ! men aja har väll inget val. och åhh jag hatar frida, för hon gillar ralle ! allt är bara KNAS ! men livet är en som en brustablett, DET LÖSER SEJ ! hoppas jag iaf. :/ det går inte att förklara hur jag mår så jag skiter i det !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback