7/7

ojojoj jag har inte skrivit på läänge nu men ja har varit på rymmen, asso ja har inte varit hemma för mina föreldrar e cp så ja har sovit över hos massa elr sovit ute, jag sov faktiskt uten ett litet takpå ngr madrasser på ip, det var najs som fan ;) sen i torsdas var jag i märsta med sara millan luddmilla emma vi träffade simme och robin, sen följde dom med till vallentuna det var kul : fast läskigt på pendeln hem det var typ en galen gubbe som följde efter och hota oss men det komvaktker som tog av han för han rökte på tåget också.. inte bra:D i går asso i söndags åkte jag och sara typsverige runt eller det kändes som det vi var i hökarängen, gubbängen, sollentuna väsby å massa skit, vetinte vrf haha vi e lite konstiga sen när vi skulle åka hem höll ja på att frysa röven av mej asso:D men det gick .. när vi kom hem til sara såg vi på film och jag tog hål i läppen :D det blev fint gjorde inte så ont menja trodde ja skulle svimma :D haha men ja skriver mera ikväll eller imorgon, för nu ska vi säkert gå upp.. pussheeeeeeeeeeeej <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback