1/7

nu sitter ja här vid datan, sara sover i min säng :) igår var vi ute å drack hah en hel 70is sara blev full som ett svin å låg å spydde blod inåra timmar. :( så det tog sin tid att komma hem eftersom hon inte ens kunde sitta upp:) det regnade också'! men så småningeom körde ja moppen hem med sara o ralle på :D haha ja körde in i en sten så alla ramla dom börja blöda men inte ja, hihihi ajaj :/ sen åkte vi å hämta para dom skulle sova hos mej :D det var kul :D vi låg å snacka hela natten å ralle spilde kola i hela mitt rum typ :) FAN :D haha sen vid 6 drog dom ut... dom skulle gå men dom tog saras moppe.. sen imorse ringer dom o ba vi blev tagna av snuten moppen är ngn stans:D JIPPIEEE hahah och inge bussar går för det är strejjk idag :( fan vi får sitta här hela dagen :D:P hahah menikväll kanske vi ska grilla med para o ralle om vi får tag i para :D ALLT MITT SMNIK ligger i moppen :( och min tröjjaaa.. åhh aja hoppas på det bästa nuu ska ja käka frukost, pusssheeej skriver mer sen <3333333333333

Kommentarer
» hockeyfrugan

Gillar du att läsa? Då ska du inte tveka på att vara med i min och http://msundin.blogg.se tävling!

Det enda du behöver göra är att komma på en snitsig boktitel till en av hennes nya böcker, info om vad boken handlar om finns på hennes och min sida.

Vinsten är boken man ska komma på ett namn till (Den finns ännu inte att köpa!) Lycka till!

2008-07-01 // 13:16:56
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback