16/7

tilloch börja med VICTORIA E HEMMAAAAA <33 fan vad ja vill träffa hennee NU.. sen är det lite roligt också för idag ska jag och sara SLÅ ralle haha, vem vet vi kanske får spö(troligtvis) eller så tar vi han :D vi får se ;) wihiiie  men ja hatar han.. det börjka med att han baxade min rosa fina mobil och en sonyerikslon o brände upp mitt kort. då sålde vi en flaska sprit till han för 160 och det var bara halva  kvar.. desutom var det bara vatten i den hahah.. så spottade han på mej å hellde fruktsoda ! sen skickade jag nåra 18åringar på dom det var fegt men dom håll på¨att kissa på sig ;) jajajaa nuu sitter ja här vi datan käkar lite godis å håller på att kissa på mej helt seriöst. sara sover fort :( hmm idag blir nog en rolig dag :D skriver mera ikväll (: <3333333333333333333 I KNOW YOU LOVE ME
saknar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback