11/7

shuleluuuuuu, nu sitter jag här i soffan hos syrran, jag ska snart gåoch lägga mig. imorgon ska jag och hon åka till göteborg sen till typ skåne å massa sånt, bila runt lite :D det ska faktiskt bli ganska kul, men ja kmr sakna sara (: nu bråkar ja med ralle igen,. asso ja blir galen det kmr ju dröjja typ 5 år innan ja glömmer han, aja det får väll ta sin tid livet ska ju inte vara enkelt, idag såg jag på film med min syrra det var myys, det kan vara sjönt att komma bort lite från mina kompisar :D sen snackade jag med jamie idag på msn, det var typ 100 år sen ja sååg han men vi kanske ska träffas när han kmr hem från grekland, förra året när han var där med marcus hermansom som jag var på g med då lovade han mig att ta med sig en rosa fisk, men han glömde det så jag påminde han nu :D hahah <3 nu har det typ gått halva sommar lovet, å snart fyller jag år wihiiiiieee :D aja nu ska ja snart sova så gonatt bloggish §
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback