torsdag med jessica

idag har jag och jessica varit i stan och jag pircade mig . så sjukt rädd jag var men det gick bra det gjorde inte ens ont. hihi sen käkade vi på donken och solade solarium. haha så jävla kul det var vi skulle typ sätta på ngra saker på ögonen. men dom ramlade av hela tiden och det blev typ kaos där inne och det var as trångt. vi låg typ på varnadra hah . sen fick jag ett märke på rumpan :) hihi men vi blev sjukt bruna iallafall. ikväll ska jag bara vara hemma med caroline, vi ska sova över hihi :) imorgon ska vi till åkersberga kanske shoppa julklappar om jag har ngra pengar kvar. på lördag ska jag och jessica färga håret mohahah . idag åkter frida till thailand :'( miss you hunny. älskar dig jessica. nu har jag jullov hihi det måste firas <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback