2 och en halv dag kvar till julafton

har inte skrivit på två dagar för jag har sovit hos jemma ( bondgård ) haha det ligger långt ute i ingenstans ( 5 km till närmaste buss/tåg ) men som tur var fick vi skjuts av fältarna . innan vi åkte hem till jemma hade vi gjort mycket. varit med johannes och dom fjortisarna som var på sbn. sen fick vi 100 kr av en alkis vilket gjorde oss väldigt glada och vi köpte massa godis ( jemma åt upp allt ) sen var vi på nova. jag var i studion och lyssnade på typ alla robs låtar. :( så himla söta. sen gjorde han ngra också asso han abra stod där och rappa avd han kom på :o kalaldes tydligen freeztyle. jag fattade inget men det var jävligt ballt . sen var vu ju i täby också och gjorde hemliga saker med janno och johannes. säger bara "the bitch is sleeping " upp och ner. hahah . eller sätt på dig kläderna och kom hem med en gång. eller ? bakar du mackor i ungngen klockan tre på natten? hah ..aja .. åter till min kväll igår. vi sov ju som sagt hos jemma, jag jemma, jahck och stoffe :) det avr nog det läskigaste jag gjort. inte en enda lampa fans på den där gården typ inga grannar heller och hennes mormor avr läskig  men ändå snäll. katten va galen och jahck och stoffe med . vi såg iallafall en bra film ( tomten är far till alla barn ) såå sjukt rolig :) hihi men nu ska jag se på film med caroline och äte lite godis och mysa :) snart är det julafton wihiiie jag längtar . tack jemma för du gjorde min helg så himla rolig. bruden på tåget som mensa sönder och när du gömde dig för nils mamma glömmer jag aldrig . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback