shopping dag

idag har jag varit i stan och shoppatmed caroline, jag köpte en svart kjol som man har under tuttarna typ från HM, sen en vit långarmad tröja också från HM, en grå lång stickad tröja från ginatricot, en piercing från punkshop och macdonalds,allt det blev bara 450 kr , jag e nöjd och stolt. sen tog vi tåget till täby c å där mötte vi mamma å pappa jag skulle nämligen köpa en ny mobil, det blev en röd silvrig sonyericsson, AS FIN... just nu ligger den ä laddar... längtar tills den  e klar :D sen på kvällen var jag lite med erik och edvin å sen åkte ja hem till bara å tog det lungt, det har varit en rätt slapp dag idag.. imrogon å övermorgon e det socsamtal igen ! grymt jobbigt.. å snart börjar skolan jag dör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback