karlberg P4 2008 - fråga inte, upplev!

asso det går seriöst inte att berätta allt roligt jag har gjort, det är bara jag själv som vet känslan, men det är så att jag har varit på konfirmationsläger i 16 dagar med 53 andra barn, några kännde jag innan. i början ville jag bara hem jag tyå grät för det var så tråkigt å jag hade ingen att vara med för jag o victoria började bråka men det var ju första dagen. sen blev det andra grejjer det blev skit kul o jag började vara med erik och edvin, vi hade så jävla kul skratta hela tiden, lite åt nicklass hahahah, så nu eftrer ångrar jag att jag ängnade halva lägret åt att längta hem, jag saknar allat och alla så himmla mycket, speciellt allla roliga ledare, , maten var as bra där och vi sjöng alltid innan maten och på kvällerna o morgonarna det var så myysigt, sista kv'llen altså igår var fett sorlig alla gräät åså..
en vanlig dag där: började klockan 8 då några tyå 2.3 ledare kom inspringade i rummen å danskade å sjöng och hade en stereo på högsta volym elller så typ dammade dom på oss, as kul. sen halv 9 var det frukost as gått, jag drack typ alltid te eller varm oboy. sen halv 10 var det samling i kappellett för morgonbönen,, var mys. sen så var det läropass asso vi typ hittade på olika saker l'ste lite om jesus men det var endå kul.. vi pysslade mkt :D sen var det lunch och det var gått. inann maten hade vi alltid uppställning, norra(paviljongen) och södra(paviljongen) sen tävlade vi om vem som sjöng bäst, dom som vann fick gå in först.efter maten fick man fritid. jag seglade vilade gjorde kompisarmand eller var med alla :D bara tog det lungt.. jag kaosejsade men therese en gpng i segelbåten.. det var as roligt det var som i titanic typ. sen en annan gång sjönk jag med erik o edvin i en kanot. HAHA. sen halv 5 var det städpass det var jobbigt.. sen middag ocgh sen kvällsaktivitet, då typ körde vi lekar tävlingare, disco, talanjjakt, olika roliga stationer,film, ALLT det där var värkligen sjuuukt jävla kul går inte att beskriva, sen var det kvällsfika och sen mässa, då läste vi böner och tog emot kristi kropp och blod(bröd o vin) as härligt, sen var det nallepuh läsmning och sen fick vi sova.. man var alltid skit trött, asso jag pallar itne skriva så mkt mera ni kmr endå itne förstå hur underbart det var.. nåra saker till .. två dagar låg jag typ å va magsjuk å spydde ner allting typ det var äckligt. den själva konfirmationen med alla släktingar i morse gick as bra,jag läste.. det var lite läskigt..ps:edvin var lite jobbig ibland men jag ska fortsätta att vara med honom och erik :D men ahh jag kmr komma ihåg alla på lägret för vi fick en bok där alla kunde skriva en hälsning i.. ja kmr somna snart så ja skriver inget mera, jag vet ju allt endå själv, puussssss <333333333333 tack alla på p4 det var det bästa på länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback