23/8

shuleluuu alla blåbär haha :D vad gör nii ? ja sitter hår och har värsta ryckningarna ! allt går fuckat ja blir galen,, victoriq min förra bästis har spridit falska rykten om mig så alla tycker jag är äcklig och pleyer å så fyfan vad sur jag blir, så alla exakt ALLA blockar kollar snett och snackar skit. lite smått jobbigt. tur att jag har caroline wiman den enda ekta vännen just nu. för er informationj handlar ryktena om att jag strulade med 25 kilalr på ett läger och tar andras killar och massa mera, vilket liv dom har asso!, idag har jag haft gäster ja fick gratis klippningg och färgning. en till sak: det var pissigt i skolan idag pga alla rykten dessutom.efter skolan gick jag och la mig och nu sitter jag vid datan och tråkar, imorgon har jag ff.. jag ska vara med carro vi ska träffa simon jackh och ngn annan i täby och aknsek gå på bio :D wihiiie :D <3
nu ska ja taggish, hoppas ni har det bättre en mej, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback